Binnen 2 werkdagen verzonden

Veelgestelde vragen

Producten

Welke kleur pouch moet ik bestellen?

In de basis ben je een koel type of een warm type. En alles daartussenin. Ieder heeft een voorkeur en soms wil je als koel type juist wat warmere kleuren aanbrengen en als warmer type wat koelere tinten gebruiken voor contrast. Alle producten in de pouch zijn onderling op elkaar afgestemd waardoor er eenheid is gecreëerd en je er altijd goed uitziet. Kies je favoriete kleur, dan zit je altijd goed. Voor meer inspiratie, check het lookbook. Liever advies op maat? Neem dan contact met ons op of stuur je foto in via Whatsapp of e-mail. Wij helpen je graag!

Zijn de producten los na te bestellen?

Jazeker! Alle producten zijn los te bestellen in de webshop.

Passen de kleuren in de pouch bij mijn huid?

Alle producten zijn op elkaar afgestemd en zijn op de meeste huidtypen te gebruiken, behalve de highlighter en concealer. Deze hebben een lichtere basis en zijn daardoor niet voor donkerdere huidtypen geschikt. Is de concealer te licht voor je? Gebruik deze dan als highlighter of blend het product met de Skin Blur.

Bestelling

Heb ik bij Pouch Cosmetics garantie op mijn gekochte product?

Nee, op verbruiksartikelen zit geen garantie.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja, dat kan, mits de bestelling nog niet verwerkt of verzonden is. Houd bovendien rekening met een langere levertijd. Als je een bestelling met meerdere producten wilt wijzigen, komen hier extra kosten bij kijken. Je gewijzigde bestelling wordt dan verzonden wanneer de betaling binnen is. Wil je jouw bestelling wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dat kan, mits deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor contact op met de klantenservice vóór 15:00 uur 's middags.

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Wij doen er uiteraard alles aan om onze klanten blij te maken. Echter kan het natuurlijk gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over een product of dienst. Klachten lossen we graag voor je op! Stuur een e-mail naar contact@pouchcosmetics.com met een duidelijke omschrijving van je klacht. Wij zullen je binnen uiterlijk 5 werkdagen een inhoudelijke reactie geven.

Kan ik bij Pouch Cosmetics zakelijk bestellen?

Ja, dat kan. Voor zakelijke bestellingen is een speciale B2B webshop beschikbaar en gelden zakelijke tarieven. Neem voor meer informatie contact op met Sandra via telefoonnummer 06-46122514.

Ik wil mijn bestelling als cadeau laten inpakken, kan dat?

Wij hebben geen aparte inpakservice. Maar de pouch is sowieso erg mooi verpakt en een cadeautje op zich!

Waarom is mijn bestelling geannuleerd door Pouch Cosmetics?

De enige reden waarom wij een bestelling zouden annuleren, is omdat je gewenste product onverhoopt niet meer leverbaar is. Dit komt alleen bij hoge uitzondering voor. In dat geval lichten we jou altijd persoonlijk in.

Ik heb een defect of beschadigd product ontvangen, wat nu?

In dit geval vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice en het product te retourneren middels het retourformulier. De kosten voor verzending van het retourneren zullen wij binnen 14 werkdagen vergoeden. Op het moment dat we een vervangend product sturen, ontvang je een verzendbevestiging. Vanaf dat moment ontvang je het nieuwe product binnen de standaard levertijd.

Wat is het verschil tussen normale make–up producten en Pouch Cosmetics?

De producten van Pouch Cosmetics zijn speciaal ontwikkeld en geproduceerd voor de pouch en leveren stuk voor stuk het beste resultaat. De verschillende kleurnuances Cool Pink en Warm Peach zijn precies op elkaar afgestemd. Bovendien zijn al onze producten 100% vegan en PFAS vrij.

Verzending

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen. Wat nu?

We raden je aan om eerst te kijken of je de locatie van je bestelling kunt achterhalen met de traceercode. Deze vind je in de verzendbevestiging. Raadpleeg hiervoor de website van de bezorger die vermeld staat in de verzendbevestiging. Geeft het traceernummer geen antwoord op je vraag? Kijk dan of onderstaande levertijd +2 werkdagen is verstreken. De levertijd gaat in op het moment dat je van ons een verzendbevestiging per e-mail hebt ontvangen. Zijn er meer dan 2 werkdagen verstreken boven op de standaard levertijd? Neem dan contact met ons op via de klantenservice. Om je zo snel mogelijk te helpen, vragen we je om de bestelling bevestiging bij de hand te houden.

Wat is de levertijd?

De levertijd is 2 werkdagen nadat je de verzendbevestiging hebt ontvangen.

Ik heb een verkeerd afleveradres ingevuld, wat nu? Neem direct contact op met onze klantenservice.

Er zijn 3 mogelijkheden:
1. Je pakket ligt nog bij ons en wij veranderen het adres. Zo is er niets aan de hand.
2. Je pakket is al verwerkt of verzonden, maar de bezorger heeft deze nog niet bezorgd: Neem dan contact op met PostNL met jouw Track & Trace code.
3. Je pakket is al verwerkt of verzonden en de bezorger heeft dit al bezorgd: In dit geval kunnen we helaas niets meer doen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, dat kan helaas niet. Wij verzenden enkel met PostNL.

Wat zijn de verzendkosten?

Is je ordertotaal meer dan 45 euro? Dan betalen wij de bezorgkosten. Onder de 45 euro betaal je een bijdrage van 4,95 euro in de bezorgkosten. Voor zakelijke bestellingen gelden andere tarieven.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Op werkdagen vóór 15:00 uur besteld? Dan heb je de bestelling de volgende dag in huis. Bestel je na 15:00 uur? Dan heb je de bestelling binnen 2 werkdagen in huis. Bestellingen gaan na 15:00 met PostNL mee voor verzending.

Betalen

Hoe kan ik een cadeaubon kopen?

Een cadeaubon kun je op de website bestellen en betalen, deze wordt dan per post naar jou of een andere gelukkige verzonden.

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

De weergegeven prijzen zijn inclusief BTW voor consumenten. Voor zakelijke bestellingen hanteren we prijzen exclusief BTW.

Hoe kan ik bij Pouch Cosmetics betalen?

Het is voor ons belangrijk dat jij veilig en met plezier winkelt. Daarom gebruiken we alleen vertrouwde betaalsystemen. Hieronder vind je alle mogelijke betaalmethoden, zodat je kunt kiezen welke het beste bij je past.
Vooraf betalen: iDeal (binnen Nederland) Gemakkelijk en veilig betalen via iDeal. Deze optie kun je kiezen om online via je bank te betalen.
Vooraf betalen: Creditcard (Wereldwijd)

Je kunt met creditcard (Mastercard) direct betalen: een snelle en veilige betaalmogelijkheid.

Ik krijg een foutmelding bij het afrekenen, wat nu?

Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. Dan zorgen we dat jouw bestelling zo snel mogelijk verstuurd wordt!

Retouren & Ruilen

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Ja, je kunt je bestelling retour sturen. Een consument mag een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder verklaring retour sturen, mits deze niet gebruikt en ongeopend is. Wel zijn we natuurlijk erg benieuwd naar de reden voor retournering! Hiervoor dien je dit retourformulier in te vullen. Voeg het retourformulier samen met het product en een kopie van je aankoopbewijs. Verpak het product idealiter in de originele verzenddoos. Als je de doos waarin het product is bezorgd niet meer hebt, dien je zelf voor een vervangende doos en beschermingsmateriaal te zorgen.

Stuur de doos met het product en formulieren naar:
Pouch Cosmetics
Gasstraat- Oost 40
5349 AV Oss
Nederland

Pouch Cosmetics is niet verantwoordelijk voor retourneringen die niet aankomen. Overweeg dus om je zending aangetekend en verzekerd te versturen. Zorg ook dat je de zending voldoende frankeert, omdat we deze anders niet kunnen aannemen. De retourzending wordt door ons binnen 3 tot 5 werkdagen verwerkt. Let op: Pouch Cosmetics vergoedt geen retourkosten. Deze zijn voor eigen rekening.

Kan ik mijn product ruilen?

Heb je per ongeluk de verkeerde kleur besteld? Geen probleem. Je mag de pouch of losse producten altijd omruilen, mits deze niet gebruikt zijn en de verpakking ongeopend is. Zie hierboven hoe je een bestelling retourneert. Wanneer dit is gelukt, plaats dan een nieuwe bestelling voor het juiste product.

Zakelijk

Verkoopt Pouch Cosmetics ook zakelijk?

Dat doen we zeker. We hebben complete displays beschikbaar voor in salons maar het is ook mogelijk om losse producten te bestellen. We hebben hiervoor een aparte webshop beschikbaar. Stuur een e-mail naar onze klantenservice via contact@pouchcosmetics.com, dan neemt Lieke of Sandra zo spoedig mogelijk contact met je op om kennis te maken!

Winkelwagen
Toegevoegd aan de winkelwagen
We hebben nog geen zoekresultaten gevonden.
Categorieën
Producten